Zvuková identita a stratégia

Navrhujeme zvuky, ktoré rozprávaju príbehy

Čo je zvuková identita? Alebo sound identity?

Zvuková identita je počuteľný prvok značky, ktorý prekladá celkové posolstvo a atribúty vašej značky do počuteľných prvkov a používa ich rovnomerne v rámci kontaktných bodov značky.

Zvuková identita v podstate zahŕňa všetky zvuky a zvukové časti, podľa ktorých je možné rozpoznať značku. Môže pozostávať zo zvukového loga, hudobných prvkov a zvukového dizajnu používaných na vytvorenie zvukovej koherencie, synergie a rozpoznateľnosti značky.

Prečo je potrebná

zvuková identita?

Zvuk a hudba je nevyhnutné pri vytváraní pútavého UX. Zvuk dáva nový rozmer identite značky spoločnosti a slúži ako silný nástroj na nadviazanie emocionálneho spojenia so zákazníkmi.

Budovanie zvukovej identity

Môže byť náročné pochopiť, ako a kde začať, ak chcete strategicky pracovať so zvukom a hudbou, aby ste posilnili svoju značku. Tu vstupujeme do hry my.

Naše riešenia sú založené na poznatkoch, výskume a strategickom rámci, ktorý zaisťuje koherentnú značku posilňujúcu a emocionálne pútavý počuteľný zážitok používateľov počas celej cesty zákazníka.

Máme overený proces, ktorý úspešne previedol imidž, účel a hodnoty značky nášho klienta na jedinečné, zmysluplné a súdržné hudobné zážitky vo všetkých počuteľných bodoch kontaktu značky.

S audio identitou vytvorenou nami získate:

  • Stratégia a koncepcia zvuku, aby ste sa uistili, že zvuk aktivovaný naprieč kanálmi spĺňa a prekračuje očakávania vášho používateľa
  • Efektívnejšia komunikácia a budovanie značky
  • Posilnená značka a zvýšená rozpoznateľnosť zákazníkmi
  • Znížte alebo dokonca odstráňte riziko nezákonného používania hudby chránenej autorskými právami

Identita pomocou zvuku

Iba dva z našich piatich zmyslov sú zapajané do digitálného brandingu: zrak a sluch. Väčšina firiem už dokončila vizuály svojej firemnej identity značky. Teraz je čas venovať strategickú pozornosť a úsilie zvuku.

Ako spotrebitelia sme vystavení priemerne 3 000 reklamám denne a toto číslo sa len zvyšuje. Výsledkom je, že naša pozornosť sa z minúty na minútu klesá. V dôsledku toho by sa nemala prehliadať rastúca potreba poskytovať multisenzorický prístup k vytvoreniu silnej identity značky.

Zvuk a hudba dávajú nový rozmer identite značky a môžu byť použité na vytvorenie emocionálneho spojenia so zákazníkmi pri každom kontakte.

Firmy môžu začať budovať silnú lojalitu k značke, uznanie a zapamätanie si prijatím zvukovej identity. Aby však mali počuteľné prvky vplyv, musia byť vytvorené a implementované na základe poznatkov, výskumu a strategických rozhodnutí, aby čo najlepšie dopĺňali vizuálnu, sociálnu a kultúrnu rovnosť spoločnosti.

Pomôžeme vám vytvoriť sound identitu, ktorá bude pre vás tá pravá.

Ak vám záleží na vzťahu vašich zákazníkov k vašej značke, obráťte sa na nás ešte dnes.