Zvuková identita a stratégia
Navrhujeme zvuky, ktoré rozprávaju príbehy
Čo je zvuková identita? Alebo sound identity?
Zvuková identita je počuteľný prvok značky, ktorý prekladá celkové posolstvo a atribúty vašej značky do počuteľných prvkov a používa ich rovnomerne v rámci kontaktných bodov značky.
Zvuková identita v podstate zahŕňa všetky zvuky a zvukové časti, podľa ktorých je možné rozpoznať značku. Môže pozostávať zo zvukového loga, hudobných prvkov a zvukového dizajnu používaných na vytvorenie zvukovej koherencie, synergie a rozpoznateľnosti značky.
Prečo je potrebná
zvuková identita?
Zvuk a hudba je nevyhnutné pri vytváraní pútavého UX. Zvuk dáva nový rozmer identite značky spoločnosti a slúži ako silný nástroj na nadviazanie emocionálneho spojenia so zákazníkmi.
Budovanie zvukovej identity
Môže byť náročné pochopiť, ako a kde začať, ak chcete strategicky pracovať so zvukom a hudbou, aby ste posilnili svoju značku. Tu vstupujeme do hry my.
Naše riešenia sú založené na poznatkoch, výskume a strategickom rámci, ktorý zaisťuje koherentnú značku posilňujúcu a emocionálne pútavý počuteľný zážitok používateľov počas celej cesty zákazníka.
Máme overený proces, ktorý úspešne previedol imidž, účel a hodnoty značky nášho klienta na jedinečné, zmysluplné a súdržné hudobné zážitky vo všetkých počuteľných bodoch kontaktu značky.
S audio identitou vytvorenou nami získate:
- Stratégia a koncepcia zvuku, aby ste sa uistili, že zvuk aktivovaný naprieč kanálmi spĺňa a prekračuje očakávania vášho používateľa
- Efektívnejšia komunikácia a budovanie značky
- Posilnená značka a zvýšená rozpoznateľnosť zákazníkmi
- Znížte alebo dokonca odstráňte riziko nezákonného používania hudby chránenej autorskými právami
Identita pomocou zvuku
Iba dva z našich piatich zmyslov sú zapajané do digitálného brandingu: zrak a sluch. Väčšina firiem už dokončila vizuály svojej firemnej identity značky. Teraz je čas venovať strategickú pozornosť a úsilie zvuku.
Ako spotrebitelia sme vystavení priemerne 3 000 reklamám denne a toto číslo sa len zvyšuje. Výsledkom je, že naša pozornosť sa z minúty na minútu klesá. V dôsledku toho by sa nemala prehliadať rastúca potreba poskytovať multisenzorický prístup k vytvoreniu silnej identity značky.
Zvuk a hudba dávajú nový rozmer identite značky a môžu byť použité na vytvorenie emocionálneho spojenia so zákazníkmi pri každom kontakte.
Firmy môžu začať budovať silnú lojalitu k značke, uznanie a zapamätanie si prijatím zvukovej identity. Aby však mali počuteľné prvky vplyv, musia byť vytvorené a implementované na základe poznatkov, výskumu a strategických rozhodnutí, aby čo najlepšie dopĺňali vizuálnu, sociálnu a kultúrnu rovnosť spoločnosti.