Audio logo
Audio Logo je symbol značky, formuje imidž a funguje ako nezabudnuteľné spojenie so samotnou spoločnosťou.
Čo je audio logo alebo zvukvé logo?
Zjednodušene povedané, zvukové logo je krátke zvukové dielo, ktoré odráža značku v krátkej melodickej fráze, melódii alebo zvuku.
Zvyčajne pozostáva zo série hudobných prvokv, ktoré v súzvuku tvoria zvukovú DNA značky. Audio logo je základom pre zvukovú identitu značky a ako také ho možno prehodnotiť tak, aby vyhovovalo konkrétnemu žánru, nálade alebo regiónu atď. Logo možno pretvarovať tak, aby slúžilo v najrôznejších kontextoch.
Komunikujte svoje logo pomocou zvuku
Keď ste pripravení začať budovať svoju audio značku, najlepším miestom, kde začať, je vaše audio logo. Stalo sa to nevyhnutnou súčastou pre spoločnosti na celom svete a predstavuje základný prvok zvukovej identity.
Ak sa zvukové logo používa primerane, stane sa symbolom značky, ktorý formuje imidž značky a funguje ako jedinečný a zapamätateľný odkaz na vašu značku. Týchto niekoľko sekúnd zvuku má silu osloviť publikum, či už sa zákaznik pozerá alebo nie, a zanecháva dojem takým spôsobom, ako to vizuálny branding nedokáže.
Na úspešné dosiahnutie tohto cieľa musia byť zvukové logá ako prvky značky zapamätateľné, sympatické, prenosné a prispôsobiteľné v mysli spotrebiteľa, aby prispeli k budovaniu hodnoty značky.
Keď počujeme zvuk známeho zvukového loga, ktoré celkom dobre poznáme, náš mozog zareaguje bez toho, aby sme si to vôbec uvedomovali. Ikonický zvuk McDonald’s je len jedným z mnohých skvelých príkladov.
Nájdenie vašej jedinečnej zvukovej DNA
Zvukové logo sa skladá so zvukov, ktoré sa okamžite spájajú so značkou, a preto je proces ich vytvárania prvoradý. Máme osvedčený proces na nájdenie vašej jedinečnej zvukovej DNA. So stratégiou a koncepciou zvuku navrhujeme logo zvuku tak, aby zodpovedalo vašej značke, hodnotám a kontaktným bodom značky, aby ste si značku zapamätali.
Vždy sa snažíme posunúť o krok ďalej, než je len jednoduché rozpoznanie značky, vylepšiť audio logo, aby fungovalo v širšom spektre. Zvukové logo môže byť prerobené na plnohodnotnú skladbu, ktorá si môžu zákaznici prdidávať do playlistov, alebo pretvorene na funkčné zvuky, ktoré sa používajú, keď si zákazníci kúpia niečo z aplikácie. Audio Logo sa dá použiť mnohými spôsobmi, no vždy by malo byť súčasťou celkového zvuku značky. Spotrebitelia by sa tak mali cítiť ako súčasť celku bez ohľadu na to, či si pozrú video vašej značky na YouTube, otvoria vašu aplikáciu na svojom telefóne alebo navštívia kamenný obchod.